my life as tyna aquazze :: i love it

Nak hujan pula

Views

Ini la cuaca seremban sekarang ni . gelap tak ... ? kat pic bawa tu . kejap lagi nak nangis la awan tu . da tambah gelap . keberatan da awan tu tampung air kali . yang pastinya seremban mendung sekarang ni .


Tak cantik kan kalu gelap ja awan tu, kalau macam kat bawah ni baru cantik ^_^ . apa2 pun semuanya ciptaan Dia juga . 


Bak kata pepatah, langit tak selalu cerah . betul tak ? hehe ~~ hari ni tak ada pun cahaya matahari muncul .

Oya, awal pula sy bangun hari ni, seawal jam6:53 am . tapi sambung tido balik sampai jam10 stengah . haha ^^ lepas tu lepak2 dengan fb n tolong buah hati edit blog . nak tengok ? klik kat SINI. ada okay ? hehe .. mesti taw dari mana sy ambik tu kan . ^^

Apa2 pun sediakan payung sebelum hujan . mana taw ada yg nak pegi shoping, jogging ke . hehe, have a nice day ya !


Create by cik tyNa . tekan like kalau suka . chill ! peace ^_^ thanks.

4 88 kawan yang komen:

~Sweet Honesty~ said...

payung sntiasa d bwa kemna2(^_^)

Razman said...

pakai baju hujan jer miss tyna ..hehehe

miSs tyNa said...

@~Sweet Honesty~reda ja . tak payah payung ^^

miSs tyNa said...

@Razmanlar tak beli lagi bh . ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
:)

Klik Nuffnang !