my life as tyna aquazze :: i love it

Dinner dengan mangga :D

Views
Selamat malam pembaca blog miss strawberry ^^ harap harap sihat semuanya ya . HEHE ~~ nak dinner dengan miSs tyNa tak ?? jum .. dinner dengan mangga ya . sedaaapppp ^^ makan dengan lada, garam n kicap ja ... pernah makan macam cara sy ni tak ?? kat kampung sy selalu ja makan macam ni . tak taw la kalau seremban ni kan ... sedapppp . HAHA ~~ 

miSs tyNa dinner dengan mangga ja malam ni . lagi pun masih kenyang juga makan KFC tadi dengan Prince aQualeo ! . makan tak habis lagi, kenyang da kan . HEHE ~~  dan mangga ni pun dari Prince aQuaLeo juga :D agak agak kenapa dia bagi mangga ar ? saja nak bagi makanan tak sihat ke ? hehe, miss strawberry yang minta ni .. nak makan sangat mangga ! Okay la, kita makan mangga dulu ^^



Create by cik tyNa . tekan like kalau suka . chill ! peace ^_^ thanks.

8 88 kawan yang komen:

-SUPERGIRL- said...

bestnyeeeeee... jemput komen kat blog sy jugak eh :)

miSs tyNa said...

haha, oryte ... budi baik pasti dibalas .. cewahhh .. ^^

j O C y said...

Shun idleness.supportng back.

miSs tyNa said...

woke ^^

Cik Farz said...

haha.. dap mangga ! tapi dap yg da masak.. manis2 masam.. eeer.. terliur sat ! hehe

miSs tyNa said...

mangga muda la yg sedap .. habis da ^^

Cik Farz said...

eeee...masam.. ! tak tahan... =(

miSs tyNa said...

masam tu la yang baru sedap .. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
:)

Klik Nuffnang !